Kada se Audijev "kvatro koncept" pojavio na Salonu automobila u Parizu, iz nemačkog giganta stizale su tvrdnje da je automobil samo omaž prošlim vremenima i prikaz koncepta mogućeg dizajna budućnosti. Međutim, u Ingolštatu nisu ostali gluvi na brojne pozitivne kritike koje su stigle na račun prototipa zasnovanom na modelu "S5", tako da se pojavila mogućnost da se veoma uspeli koncept pojavi u ograničenoj serijskoj produkciji. Ako bi se to dogodilo, "kvatro koncept" bi mogao da se preimenuje u "R4", što u potpunosti odgovara njegovim tehničkim karakteristikama - petocilindričnom motoru zapremine 2,5 litara, snage 408 KS, pogonom na svim točkovima i šestostepenom manuelnom menjaču. Automobil je uglavnom izrađen od aluminijuma, karbona i još nekih materijala kojima se štedi na težini, zbog čega su i performanse na zavidnom nivou - do 100 km/h "kvatro koncept" stiže za četiri sekunde.
Kada se Audijev "kvatro koncept" pojavio na Salonu automobila u Parizu, iz nemačkog giganta stizale su tvrdnje da je automobil samo omaž prošlim vremenima i prikaz koncepta mogućeg dizajna budućnosti.
Međutim, u Ingolštatu nisu ostali gluvi na brojne pozitivne kritike koje su stigle na račun prototipa zasnovanom na modelu "S5", tako da se pojavila mogućnost da se veoma uspeli koncept pojavi u ograničenoj serijskoj produkciji.
Ako bi se to dogodilo, "kvatro koncept" bi mogao da se preimenuje u "R4", što u potpunosti odgovara njegovim tehničkim karakteristikama - petocilindričnom motoru zapremine 2,5 litara, snage 408 KS, pogonom na svim točkovima i šestostepenom manuelnom menjaču.
Automobil je uglavnom izrađen od aluminijuma, karbona i još nekih materijala kojima se štedi na težini, zbog čega su i performanse na zavidnom nivou - do 100 km/h "kvatro koncept" stiže za četiri sekunde.
Ukoliko Bord direktora odobri početak razvoja, produkcija bi trebalo da počne krajem ove, ili početkom sledeće godine.